جشنواره قرآن ریشه در اعتقادات و اندیشه ورزی مسلمانان دارد
جشنواره قرآن ریشه در اعتقادات و اندیشه ورزی مسلمانان دارد

دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ریشه در اعتقادات و علاقه دانشجویان مسلمان دارد، گفت: شیوع بیماری کرونا ، اگرچه کاهش مخاطبان را به همراه داشته اما مانع از برگزاری مسابقات نبوده و با تلاش ویژه مسئولین این جشنواره به صورت مجازی و به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

به گزارش یوپنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد، افزود:  در میان استان های شرکت کننده، استان های تهران، اصفهان،اردبیل،آذربایجان، خوزستان، مازندران بیشترین امتیاز را در ۶ بخش مسابقه به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: در میان این ۶ بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و معارفی؛ بخش پژوهشی کمترین و بخش معارفی بیشترین میزان شرکت کننده را داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در میان فعالیت های مسابقات قرانی و رخدادهای دانشگاهی، این جشنواره از کهن ترین فعالیت ها است که ریشه در اعتقادات و علاقه و اندیشه ورزی مسلمانان و دانشجویان مسلمان به قران دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور تاکید کرد: باید چراغ این مسابقات را روشن نگه داشت و دانشجویان را به شرکت در این مسابقات دعوت کرد.