رقابت ۳۶۶ دانشجوی دانشگاه در المپیاد غیر متمرکز منطقه ای اردیبهشت ماه
رقابت ۳۶۶ دانشجوی دانشگاه در المپیاد غیر متمرکز منطقه ای اردیبهشت ماه

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از بیست و ششمین المپیاد غیر متمرکز منطقه ای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش یوپنا دکترحسین زارع مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت:: ۳۶۶ داوطلب دانشگاه پیام نور در ۱۰ رشته {حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، زبان و ادبیات فارسی، الهیات (گرایش علوم قرآن و حدیث)،زیست شناسی،شیمی، مهندسی عمران،مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع} واجد شرایط،با داوطلبان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بیست و ششمین المپیاد غیر متمرکز منطقه ای به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این المپیاد در مناطق ۱۰گانه به صورت همزمان ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت تشریحی است. در این آزمون فقط دروس امتحانی، مشخص شده است و منبع و ماخذ تعریف شده ای ندارد.

دکتر زارع ضمن تصریح این نکته که هزینه شرکت داوطلبان در آزمون توسط دانشگاه پرداخت می گردد تاکید کرد: تکمیل نمون برگ تعهد نامه شرکت در آزمون المپیاد توسط داوطلبان الزامی است، داوطلبانی که اعلام آمادگی می نمایند و در آزمون حضور ندارند باید این هزینه را به حساب دانشگاه عودت دهند.
مدیر کل امور دانشجویان خاطر نشان کرد: منطقه بندی انجام شده طبق منطقه بندی سازمان سنجش و آموزش کشور است و مسئول هماهنگی آزمون المپیاد در مناطق ده گانه برحسب استان محل برگزاری انتخاب شده اند.

دکتر زارع در پایان گفت: انتخاب و گزینش دانشجویان داوطلب از دانشگاه پیام نور برای شرکت در المپیاد غیر متمرکز منطقه ای بر اساس بالاترین معدل در رشته و منطقه اند، داوطلبان شرکت کننده در آزمون به گونه ای انتخاب شده اند که در نیمه دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجو باشند و تا قبل از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ دانش آموخته می شوند.