تقدیر استاندار البرز از رئیس دانشگاه پیام نور استان برای برگزاری انتخابات
تقدیر استاندار البرز از رئیس دانشگاه پیام نور استان برای برگزاری انتخابات

پس از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و  روستا؛ اقدامات دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز به عنوان عضو هیات بازرسی استان در انتخابات۱۴۰۰ ؛ از سوی دکتر شهبازی استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش یوپنا  به نقل از روابط عمومی پیام نور استان البرز: پس از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و  روستا؛ اقدامات دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز به عنوان عضو هیات بازرسی استان در انتخابات ۱۴۰۰ ؛ از سوی دکتر شهبازی استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن استاندار البرز خطاب به رئیس دانشگاه آمده است:
بار دیگر فضل بی کران الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، برگ زرین دیگری از کتاب پر فروغ انتخابات را ورق زد و با همت و تلاش شما عزیز گرانمایه، حماسه سیاسی دیگری در این مرز و بوم رقم خورد و تبلور دیگری از شور، اشتیاق و مشارکت در تعیین سرنوشت و همدلی و هم نوایی را به ثبت رسانید.
بدینوسیله بر خود فرض میدانم مراتب سپاس و امتنان خود را از همکاری مجدانه و تلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و صیانت از آراء مردم شریف استان اعلام نمایم.از خداوند متعال، غزت،سربلندی و توفیق در خدمت به جامعه اسلامی را خواستارم.