اجرای حقوق همسان سازی و پرداخت معوقات کارکنان / استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در هدایت جریان های فکری، اجتماعی و فرهنگی
اجرای حقوق همسان سازی و پرداخت معوقات کارکنان / استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در هدایت جریان های فکری، اجتماعی و فرهنگی

دکتر ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه حوزه ها و دانشگاه ها بالاترین سطح علمی جامعه محسوب می شوند، افزود: تعامل حوزه و دانشگاه در هدایت جریان های فکری، اجتماعی و فرهنگی جامعه می تواند نقش آفرین باشند .

به گزارش یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور در نشست هم اندیشی روسای منطقه دو افزود: دانشگاه پیام نورامضای تفاهم نامه ها علمی، پژوهشی و فرهنگی با حوزه های علمیه را در دستور کار دارد.

ظرفیت ویژه مراکز بین الملل برای جذب دانشجویان خارجی و ایرانیان مقیم خارج

دکتر تقی زاده با تاکید بر لزوم جذب بیشتر دانشجویان خارجی و ایرانیان مقیم خارجی و توسعه نمایندگی های دانشگاه افزود: استان های همجوار با دیگر کشورها در این خصوص باید اهتمام ویژه داشته باشند و از این ظرفیت به نحوی شایسته بهره ببرند.
وی با اشاره به راه اندازی پژوهشکده ها در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این پژوهشکده ها نیز می توانند ضمن گسترش فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و ارتقای پژوهشی دانشگاه نقش موثری در تعامل صنعت و دانشگاه و همچنین درآمدزایی داشته باشند.

نقش ویژه بنیاد خیرین و حامیان دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور، بنیاد خیرین و حامیان این دانشگاه را ظرفیتی ویژه خواند و گفت: تعامل مثبت و جذب خیرین بیشتر ضمن اینکه امکان تحصیل را برای بسیاری از دانشجویانی که نیازمند حمایت مالی هستند، فراهم می کند و اجر دنیا و آخرت را به همراه دارد، در ارتقای دانشگاه و پیشرفت بیشترنیز بسیار موثر است.
وی تاکید کرد: ظرفیت های دانشگاه پیام نور نسبت به گذشته بیشتر شده امروز دانشگاه پیام نور امکانات بهتری را کسب کرده است.
وی یادآور شد : باید بتوانیم با حمایت و تعامل همه جانبه، از ظرفیت های خاص دانشگاه استفاده کنیم  و راه را برای دستیابی سریعتر به اهداف هموار سازیم.

اجرای حقوق همسان سازی و پرداخت معوقات کارکنان

دکتر تقی زاده اجرای حقوق همسان سازی و پرداخت معوقات کارکنان را یکی از دغدغه های مهم فعلی دانشگاه دانست و گفت: تلاش می شود به بهترین شکل ، حق کارکنان زحمتکش دانشگاه پیام نور پرداخت شود.
رئیس دانشگاه پیام نور به گستردگی این دانشگاه در سراسر کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی، دانشگاهی موفق و غنی از زیرساخت های لازم آموزشی است که با همفکری و تعامل وهمچنین  اخذ نقطه نظرات مشورتی اساتید و کارمندان می تواند اهداف مهم نظام آموزش عالی کشور را محقق سازد.