آمادگی دانشگاه برای اعطای تسهیلات دانشجویی
آمادگی دانشگاه برای اعطای تسهیلات دانشجویی

جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز اراک امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش یوپنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم رفع دغدغه های دانشجویان را مهم ترین وظیفه دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان امروز پیشران اقدامات فرهنگی اجتماعی و فردا پیشران سکان های مدیریتی کشور هستند و تسهیل بهره مندی آنها از خدمات آموزشی و فرهنگی در اولویت است.
دکتر محمد هادی امین ناجی یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان را هزینه های تحصیلی عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در نیمسال نخست ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بیشترین آمادگی را برای اعطای وام های دانشجویی داراست.
وی ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید افزود: حوزه های فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور پذیرای طرح ها و اقدامات فرهنگی دانشجویان در کانون ها و انجمن های علمی هستند و دانشجویان باید از این فرصت برای مشارکت در فعالیت های علمی و فرهنگی استفاده کنند.
وی با اشاره به بسترهای ورزشی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه هم در حوزه های ورزش همگانی و قهرمانی، برنامه های متعددی را به دانشجویان تقدیم می کند و امکان مشارکت حتی مجازی در مسابقات ورزشی دانشگاه وجود دارد.
وی از دانشجویان خواست از همین ابتدای ورود در فعالیت های علمی و فرهنگی هم در بسترهای مجازی و هم حضوری، مشارکت فعال داشته باشند.