دبیرخانه اقتصاد دریا محور در دانشگاه پیام نور ایجاد می شود/ آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری با صنایع
دبیرخانه اقتصاد دریا محور در دانشگاه پیام نور ایجاد می شود/ آمادگی دانشگاه پیام نور برای همکاری با صنایع

دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه یکی از اولویت های برنامه ی دانشگاه این است که سهم دانشگاه از درآمدهای تحقیقاتی و صنایع غرب هرمزگان افزایش پیدا کند، گفت: دانشگاه پیام نور با اتکا به نیروهای علمی و مجرب آمادگی همکاری با صنایع و تمام نهادهای علمی دارد.

به گزارش یوپنا، دکتر فرهادی با اشاره به اینکه برای دانشگاه پیام نور هرمزگان چشم اندازی ترسیم کرده ایم، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به جایگاه واقعی و مطلوب در سطح کشور فاصله زیادی وجود دارد ولی با وجود نیروهای علمی و توانمند و با توکل به خداوند متعال به آن نقطه مطلوب و ایده آل حرکت خواهیم کرد و به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

وی، اظهار داشت: هرمزگان دارای ظرفیت و سرشار از منابع است که در بحث اقتصاد دریا محور نیز طرح های بسیار خوبی برنامه ریزی کرده ایم که در آینده نزدیک بیشتر صحبت خواهیم کرد و در حال حاضر به دنبال ایجاد دبیرخانه اقتصاد دریا محور در دانشگاه پیام نور هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم انتشار اخیار خیرین و همچنین صنایع اظهار داشت: اطلاعات و اخبار خیرین و همچنین صنایع در بخشی ویژه در سایت دانشگاه منتشر می شود.

گفتنی است منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان دارای دکترای فیزیک هسته ای و عضو هیئت علمی دانشگاه است که برنده دو مدال نقره المپیاد اختراعات جهان در سال ۲۰۱۶ در کشور کره جنوبی و سال ۲۰۲۱ در ژنو سوئیس و چهار ثبت اختراع ملی نیز در کارنامه دارد.. وی همچنین مجری چندین طرح تحقیقاتی بزرگ در کشور و پژوهشگر برتر در سال ۱۳۹۶ و نویسنده چندین کتاب و مقاله علمی است.