برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری «رویش» دانشگاه پیام نور در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری «رویش» دانشگاه پیام نور در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

جاجرمی زاده گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری «رویش» دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش یوپنا، «محسن جاجرمی زاده»، امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری «رویش» دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره کشوری دوشنبه ۲۳ اسفند در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس افزود: در این جشنواره، دانشجویان فعال عرصه های مختلف دانشگاهی، کانون های فرهنگی و دانشجویی به رقابت پرداخته اند و جشنواره جایگاه تمرین کار فردی و جمعی برای حضور در عرصه های مهم جامعه در آینده نزدیک خواهد بود.

وی اضافه کرد: با وجود شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان، از طریق تشکیل شبکه های مجازی زمینه دریافت چهار هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره فراهم شد.

جاجرمی زاده تاکید کرد: در جشنواره «رویش» امسال، استان فارس با یک هزار و ۱۷۰ اثر، اصفهان ۸۰۵، تهران با ۲۵۳، قزوین ۱۷۱ اثر و استان خوزستان با ۱۵۱ اثر، بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی عنوان کرد: برای اولین بار شاهد ابتکاراتی در این جشنواره بودیم که برگزاری سلسله نشست های رویش شناسی با حضور نخبگان و برگزیدگان سال های گذشته و برگزاری جلسات همفکری با رویکرد تحول در آثار توسط کارگروه دانشجویی از جمله آنهاست.