نشست صمیمی سرپرست دانشگاه پیام نور در ضیافت افطاری دانشجویان پیام‌نور استان تهران / تصاویر
نشست صمیمی سرپرست دانشگاه پیام نور در ضیافت افطاری دانشجویان پیام‌نور استان تهران / تصاویر

با همکاری دانشگاه پیام نور استان تهران و نهاد رهبری ضیافت افطاری دانشجویان دانشگاه پیام نور استان با حضور سرپرست عالیه دانشگاه در مرکز تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتر تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم افطاری دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دستاوردها و افتخارات دانشجویان دانشگاه پیام نور زبانزد می باشد و درصد قابل توجهی از فارغ التحصیلان سال گذشته دانشگاه در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری پذیرفته شدند.

وی به فعالیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: دانشجویان دانشگاه در جشنواره ها مختلف دستاوردها و مقام های خوبی بدست آورند که نشان از تحول و پویایی برای آماده شدن به جامعه می باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران: زیرساختی الکترونیکی دانشگاه پیام نور در کشور سرآمد است

دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: ما و همه مسولین نظام وظیفه داریم که امید را در شما دانشجویان زنده نگه داریم زیرا که ناامیدی منجر به پیامدهای منفی برای جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جامعه ای موفق خواهد بود که علاوه بر امید، مسولیت نسبت به محیط، مسولیت نسبت به اجتماع، دانشگاه و خانواده را تقویت کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور همچنین گفت: زیرساختی الکترونیکی دانشگاه پیام نور در کشور سرآمد می باشد و برخی از وزارت خانه ها و دانشگاه ها برنامه خود را در این دانشگاه برگزار می کنند.

مسول نهاد رهبری استان تهران: ضرورت توجه بیشتر به کرسی های آزاد اندیشی

حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری همچنین در این نشست اظهار داشت: دانشجویان قشر پویای جامعه هستند که باید در همه زمینه ها اظهار نظر کنند.

وی تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی باید تقویت شود و دانشجویان می توانند در این فضا حضور فعال داشته باشند.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم دانشجویان در دیدار با دکتر تقی زاده و دکتر افشین به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.