عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور زنجان در لیست دانشمندان پراستناد حوزه شیمی
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور زنجان در لیست دانشمندان پراستناد حوزه شیمی

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان در لیست دانشمندان یک درصد برتر و پراستناد حوزه شیمی قرار گرفت.

رویا کرمی، با اشاره به پایگاه استنادی ISC، عنوان کرد: پایگاه ISC تحت حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، یک پایگاه استنادی مخصوص علوم جهان اسلام است که بر اساس معیارهای مختلف پژوهشگران برتر را رتبه‌بندی می‌کند.

وی تصریح کرد: اسماعیل وصالی‌شربیانی از پژوهشگران بسیار پرتلاش بود و توانست با ارائه پژوهش دقیق و علمی خود در حوزه شیمی، مورد استناد دانشجویان و اساتید سایر دانشگاه‌ها قرار گرفته و در لیست دانشمندان یک درصد برتر و پر استناد حوزه شیمی در آخرین به‌روزرسانی سال‌جاری ثبت شود.

این مسئول با اشاره به جزئیات معیارهای رتبه‌بندی این پایگاه، تصریح کرد: این پایگاه هر ساله در لیست دانشمندان و رتبه‌بندی‌ها به‌روزرسانی انجام می‌دهد و پژوهشگران شاخص در علوم مختلف جهان اسلام شامل اقتصاد، فیزیک، علوم نجوم، شیمی و … را توسط معاونت پژوهش و فناوری پایگاه علوم جهان اسلام، معرفی می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خاطرنشان کرد: کسب این مقام توسط هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور زنجان افتخار بزرگی است و امیدواریم شاهد درخشش این پژوهشگر برتر در سایر زمینه‌های علمی پژوهشی در آینده باشیم.

گفتنی است، اسماعیل وصالی‌شربیانی دکتری شیمی گرایش آلی را در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده و اکنون با مرتبه استاد تمامی عضو علمی دانشگاه پیام‌نور زنجان است.

وی حدود ۲۵۰ مقاله معتبر و ۶ کتاب علمی ۲ نوبت پژوهشگر برتر سفر مطالعاتی در سال ۱۳۹۶ به مادرید اسپانیا و سردبیر دو مجله علمی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.