با ارسال پیامی؛ رئیس دانشگاه پیام نور فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت
با ارسال پیامی؛ رئیس دانشگاه پیام نور فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت

دکتر تقی زاده در پیامی ۱۶ آذرماه روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش یوپنا دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجو باید با نگاه تیزبین خود دائم اوضاع علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان را رصد نموده و با نقد منصفانه ضمن روشنگری و بصیرت، در مسیر ارتقا وضعیت موجود و دفع هجمه های دشمنان حرکت کند.

متن کامل پیام دکتر تقی زاده بدین شرح است:

بسمه تعالی
۱۶ آذر روز مبارزه با زیاده خواهی و تعرض استکبار به حقوق ملت ایران و ایستادگی دانشجویان شهید برای استقلال کشور در برابر بیگانگان و لوح زرین و سند افتخار قشر دانشجو بر تاریخ کهن این مرز و بوم است.
دانشجویان قشر فرهیخته جامعه و مدیران فردای کشور هستند که تاکنون نیز با اهتمام ویژه در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته اند.
بدون شک بر کسی پوشیده نیست که رشد و شکوفایی یک کشور در گرو دانشجویانی پویا، آگاه، پرتحرک و مصلحت اندیش است و دانشجو باید با نگاه تیزبین خود دائم اوضاع علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان را رصد نموده و با نقد منصفانه ضمن روشنگری و بصیرت، در مسیر ارتقاء وضعیت موجود و دفع هجمه های دشمنان حرکت کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز ۱۶ آذر، روز دانشجو، این روز میمون و فرخنده را به جامعه دانشگاهی خصوصاً دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش روز افزون شما عزیزان و با جهاد پژوهشی و تحول در نظام علمی و فناوری کشور در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و حفظ کیان انقلاب و آرمان های شهدای گرانقدر گام برداریم.