یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند/ فعالیت قرارگاه ها و مجتمع های فرهنگی و ورزشی در دانشگاه
یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند/ فعالیت قرارگاه ها و مجتمع های فرهنگی و ورزشی در دانشگاه

رییس دانشگاه پیام نور گفت: ۳۴۰ هزار دانشجو برابر با یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند.

به گزارش یوپنا دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رییسه و روسای استان های دانشگاه پیام نور در ساری ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان اظهار داشت: آمایش، ساماندهی و چابک سازی دانشگاه پیام نور مانند همه دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم از ماموریت های مهم این دانشگاه می باشد.

وی به مسوولیت های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده های محروم جامعه از این دانشگاه بهره می برند، ماموریتی که این دانشگاه به درستی در همه نقاط کشور دنبال می کند.

تقی زاده به برگزاری مجازی و غیرحضوری بودن کلاس‌های دانشگاه به عنوان یک مزیت برای جذب دانشجو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با نگاه کارشناسی در راستای مجازی شدن کلاس‌های درس در همه رشته‌ها پیش می‌رویم، گفت: این اقدام سبب جذب و اعتماد بیشتر دانشجویان و یک فرهنگ و نگرشی جدید به آموزش عالی شده است.

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر ایجاد و راه اندازی رشته های مورد تقاضای جامعه در مقطع کارشناسی‌ ،ارشد و دکتری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی باز با تولید محتوای فرهنگی و اسلامی فعالیت می کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت های قرارگاه ها و مجتمع های فرهنگی ورزشی در دانشگاه ‌پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: اردوهای فرهنگی، علمی دانشجویی برای خانواده دانشگاه را در دستور کار داریم.

رییس دانشگاه پیام نور در پایان از استقرار تیم های ورزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در مرکز رینه استان مازندران خبر داد و گفت: دانشگاه به همه نیازهای دانشجویان و اعضای دانشگاه توجه ویژه دارد.