نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس: موضوع ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه ها در مجلس به تصویب نمی‌رسد
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس: موضوع ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه ها در مجلس به تصویب نمی‌رسد

نماینده مردم بوشهر گفت: با نگاهی که در مجلس وجود دارد موضوع ادغام دانشگاه پیام نور با سایر مرکزهای دانشگاه در مجلس به تصویب نمی‌رسد و جایی برای نگرانی مجموعه پیام نور وجود ندارد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایرانا عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در دیار با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور استان گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی کم هزینه و با بهره‌وری بالا برای کشور و مردم است که به طور قطع نباید متحمل تصمیم‎های غیرکارشناسی و بدون دقت شود و همچنین باید برای هرگونه ساماندهی، نظرات مجموعه پیام نور نیز در سطح‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

عبدالکریم جمیری اظهار کرد: به هر حال وقتی لایحه‌ای لایحه‌ای‌ در مجلس و در قالب‌های مختلف مطرح می‌شود ممکن است ایده یک فرد باشد یا اینکه نظر دولت باشد که در کمیته‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌‎گیرد.

وی بیان کرد: اکنون موضوع ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه موضوعی مربوط به کمیسیون تلفیق است که در این کمیسیون شاید نظرات و دیدگاه‌های متناقضی مطرح شود که این موضوع در نهایت در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جمیری ادامه داد: با نگاهی که در مجلس وجود دارد موضوع ادغام دانشگاه پیام نور با سایر مرکزهای دانشگاه در مجلس به تصویب نمی‌رسد و جایی برای نگرانی مجموعه پیام نور وجود ندارد.