امام جمعه قشم در بازدید از دانشگاه پیام نور: رشته ها و امکانات دانشگاه پیام نور شایسته و قابل توجه است
امام جمعه قشم در بازدید از دانشگاه پیام نور: رشته ها و امکانات دانشگاه پیام نور شایسته و قابل توجه است

امام جمعه شهرستان قشم در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم گفت: رشته ها و امکانات دانشگاه شایسته و قابل توجه است و دغدغه مندی مسئولان و استادان دانشگاه در توجه به موضوعات فرهنگی جزء الزامات تربیت نسل جوان و آینده ساز است.

به گزارش یوپنا حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم امکانات، فضا و تعداد رشته ها را با توجه به نیاز بازار کار، کم نظیر توصیف کرد و گفت: دغدغه مندی مسئولان و استادان دانشگاه در توجه به موضوعات فرهنگی جزء الزامات تربیت نسل جوان و آینده ساز است و اساتید تمرکز بر روی مبحث فرهنگی را دستمایه سخنان خود قرار دهند تا با توجه به ارتقاء تربیتی دانشجویان همزمان با ارتقاء سطح علمی آنان بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه آینده کشور دست دانشجویان است ادامه داد: فعالیت های علمی از جمله انتظارات موجود برشمرده می شود و استاد اگر دغدغه علمی و تربیتی داشته باشد دانشجویی تربیت می شود که در آینده کشور منشاء اثر خواهد بود.

در این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم گزارشی از وضعیت، امکانات، تجهیزات و اقدامات انجام شده را ارائه و با بیان اینکه مسئولیتی که دانشگاه در جهت حمایت و کمک به ارتقاء سطح دانش جامعه دارد، خواستار مساعدت و همکاری ایشان در مسائل فرهنگی، اجتماعی و… شدند.

دکتر خیری دانشجویان را فرزندان خانواده بزرگ و نیم میلیونی دانشگاه پیام نور نور قلمداد و آنان را صاحبان اصلی و مالکان حقیقی دانشگاه خطاب کرد و گفت: مبنای حرکت ما در تربیت نسل آینده‌ساز ایران اسلامی نقشه جامع علمی کشور و مصوبات شورای عالی انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز بین المللی قشم ظرفیتهای دانشگاه پیام نور را با توجه پتانسیل و موقعیت بین الملل بودن بسیار بالا دانست و با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در پیشبرد اهداف دانشگاه اطمینان خاطر داد: تمام تلاش خود را برای گسترش فضای انقلابی و روحیه ایثار در دانشگاه به کار بسته و فعالیت‌ها را به نحوی طراحی خواهیم کرد که با بهره‌گیری از توان دانشجویان، به شکوفایی استعدادها در بستر دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم منجر شود.

رئیس مرکز بین المللی قشم، از هیات رئیسه دانشگاه، دکتر سلطانی احمدی معاون پارلمانی پیام نور، دکتر پیمان آقائی مدیر امور بین الملل و دکتر فرهادی رئیس پیام نور استان هرمزگان بابت حمایت ها و نگاه ویژه در راستای توسعه مرکز قشم قدردانی کرد.