دانشگاه پیام نور کم هزینه ترین دانشگاه برای نظام، پر فایده ترین دانشگاه براي اقشار مردم
دانشگاه پیام نور کم هزینه ترین دانشگاه برای نظام، پر فایده ترین دانشگاه براي اقشار مردم

رييس دانشگاه پيام نور كرمان در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان گفت: دانشگاه پیام نور کم هزینه ترین دانشگاه برای نظام و پر فایده ترین دانشگاه براي اقشار مردم است.

به گزارش یوپنا دکتر تقی زاده رييس دانشگاه پيام نور و هيات همراه در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان گفت : دانشگاه پیام نور کم هزینه ترین دانشگاه برای نظام و پر فایده ترین دانشگاه براي اقشار مردم است .

وي ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی اين دانشگاه، به بیان ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور پرداخت و افزود : در مهر ماه رشد ۱۰ درصدی جذب دانشجو داشتیم و از  ۱۵۱ هزار قبولی معرفی شده توسط سازمان سنجش ۸۱ هزار نفر در این دانشگاه ثبت نام  نام نهایی کرده اند.

در ادامه حجه الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان طي سخناني گفت : دانشگاه پیام نور می تواند مرجع رسمی آموزش های مورد نیاز کارکنان دولت و متقاضیان استخدامی دستگاههای اجرایی باشد.

وي به تحسین دانشگاه پیام نور پرداخت و افزود: دانشگاه پیام نور ضمن تسهیل شرایط تحصیلی برای اقشار مختلف جامعه، کیفیت آموزشی خود را نیز حفظ نموده ،که قبولی فارغ التحصیلان این دانشگاه در رقابت با سایر دانشگاهها موید این مطلب است.

امام کرمان در بخش دیگری از سخنان خود، آموزش نیروی انسانی مفید را نیاز قطعی کشور دانست و افزود: با ویژگی هایی که دانشگاه پیام نور دارد می تواند این مهم را در قالب طرح های آموزشی مشاغل مختلف به ویژه مشاغلی که در حوزه علوم انسانی هستند، انجام دهد و مرجع رسمی آموزش های علوم انسانی مورد نیاز کارکنان و متقاضیان استخدام دستگاههای دولتی باشد.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد، خیرات و برکات مهمی هم برای دانشگاه و هم کشور دارد و کارهای سلیقه ای رفع شده و آموزش هدفمند و رسمی خواهد شد و به تبع آن بهره وری افزایش یافته، ضمن آنکه دانشگاه پیام نور نیز به الگویی موفق برای سایر دانشگاهها تبدیل خواهد شد.