حملات گسترده حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیست‌ها
حملات گسترده حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان از شامگاه دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه، پایگاه‌های نظامی و مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات خود قرار داد.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ جنبش مقاومت اسلامی لبنان از شامگاه دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه، پایگاه‌های نظامی و مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات خود قرار داد

.حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه، ساعت ۰۱:۰۰ بامداد سه‌شنبه نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «الراهب» با توپخانه هدف قرار داده است.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری گفت که در پاسخ به حملات اشغالگران به غیرنظامیان لبنانی، به شهرک «غشر هازیف» با موشک‌های کاتیوشا حمله کرده است.حزب‌الله همچنین اضافه کرد که خودروهای نظامی اشغالگران حین حرکت در پایگاه البغدادی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که مواضع حزب‌الله در شهرک‌های «بنت جبیل»، «السلطانیه» و «صدیقین» را هدف حملات قرار داده است.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.ح

زب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.