پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت فرا رسیدن سال نو
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت فرا رسیدن سال نو

دکتر ابراهیم تقی زاده، رئیس دانشگاه پیام نور فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار و همچنین بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را به هموطنان عزیز و به ویژه دانشگاهیان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش یوپنا متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال»

آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن؛ مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد.

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن (رمضان‌الکریم) را غنیمت شمرده و این ایام را فرصتی برای بازگشت به خود، بهسازی درون و زدودن غبار دل و جان تلقی می‌کنیم، تا آغاز سال جدید، مجالی برای دگرگون شدن و تعالی ذهن و روح باشد.

دانشگاه پیام نور در سالی که گذشت فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرد که خوشبختانه با تلاش جهادی همه عزیزان این چالش ها به فرصتی برای ارتقاء مبدل شد و از طرفی دیگر موفقیت‌های چشمگیر دانشجویان و همکاران و استادان دانشگاه در عرصه ‌های مختلف علمی و فرهنگی در کنار توسعه‌ی کیفی فعالیت‌های دانشگاه از جمله اتفاقات مهم سال ۱۴۰۲ برای خانواده‌ی دانشگاه پیام نور بود که این سال را با وجود تمام محدودیت‌ها، به یک نقطه‌ی عطف در فعالیت‌های دانشگاه تبدیل کرد.

از این رو دانشگاه پیام نور، امسال به خاطر تلاش های شبانه روزی و صادقانه تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران؛ به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف دست یافته، به طوریکه در سال های اخیر رتبه دانشگاه پیام نور در رتبه بندی های جهانی از جمله رتبه بندی وبومتریک، گرین متریک، تایمز، لایدن و یورپ، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه ی یکایک همکاران، اعضای علمی و دانشجویان عزیز، آغاز سال جدید را برای همه مردم شایسته و قدرشناس ایران و به ویژه اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده محترمشان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال؛ سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران اسلامی و سالی سرشار از تندرستی، سلامتی، شادکامی، بهروزی و موفقیت همراه با کسب درجات عالی از خوان نعمت الهی و بهره‌مندی از سفره پرخیر و برکت میهمانی پروردگار در ماه مبارک رمضان برای تمامی دانشگاهیان محترم آرزومندم.
ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور