۲۰ سخنران از آمریکا، اروپا و آسیا میهمان کنگره هستند/ تقدیر از  سه پایان نامه برتر
۲۰ سخنران از آمریکا، اروپا و آسیا میهمان کنگره هستند/ تقدیر از  سه پایان نامه برتر

دبیر علمی هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، با بیان این که ۲۰ سخنران از آمریکا، اروپا و آسیا میهمان این کنگره هستند، گفت: به سه پایان نامه برتر، تحت عنوان ” Young Cardiologist Award ” جوایزی داده می شود.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری یوپنا، دکتر مسعود اسلامی در نشست خبری هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، اظهار داشت: این کنگره ۲۳ تا ۲۶ شهریور سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی این کنگره به روز رسانی اطلاعات علمی همکاران متخصص قلب و عروق و رشته های وابسته از سراسر کشور است.

دکتر اسلامی یادآور شد: امسال مطالب علمی به طور هم زمان در ۵ سالن برای متخصصان قلب و عروق ، فلوشیپ های وابسته و همکاران پرستار و تکنسین ارائه می گردد.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه، مانند سال های قبل از استادان برجسته و پیشکسوت قلب و همچنین نفر اول بورد قلب تقدیر خواهد شد.

دبیر علمی هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، گفت: در این کنگره سالنی برای ارائه پایان نامه های متخصصان قلب و عروق که طی سه سال اخیر فارغ التحصیل شده اند، در نظر گرفته شده است و به سه پایان نامه برتر ، تحت عنوان ” Young Cardiologist Award ” جوایزی داده می شود.

وی افزود: یکی از سالن های علمی  به موارد جالب بیماران قلبی و عروقی از تمام استان های کشور اختصاص خواهد داشت که این برنامه با دقت فراوان و طی هماهنگی با تمام همکاران اینترونشنیست صورت گرفته است.

دکتر اسلامی خاطر نشان کرد: در سالن های دیگر ، همکاران داخلی وخارجی به طور عمده در پانل ها به بحث در مورد مسائل و مشکلات روز کاردیولوژی می پردازند.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰ سخنران از آمریکای شمالی، فرانسه، آلمان، اتریش، ایتالیا، چک و هنگ کنگ میهمان هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق هستند.

انتهای پیام